Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.09.2010 22:43 - ЛИТИЙНО ШЕСТВИЕ ЗА ВЕРОУЧЕНИЕ В УЧИЛИЩЕ!?!
Автор: dafili Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2449 Коментари: 5 Гласове:
7





     В кой век живеете, бе хора!
    Чета някакви възторжени постинги, описания от които ми настръхва косата! Със същия възторг утре ще приветствате пристигането  на Инквизицията и настъпването на новото Средновековие!
    Това ли е израза на вашата вяра?!? Толкова ли не се сетихте за друга PR-кампания?
И целия този цирк по-добър фасон ли ще ви докара?
    Не случайно народът ни е казал: Спомени попа, грабни сопа. Последните изяви на църквата ни го обяснява.  Разни загладени попове размахват пръст, поучават, анатемосват и то когато всички знаем, че основната им житейска истина е: Не ме гледай какво правя, ами ме слушай какво ти говоря. И всичко това за да се докопат до малко влияние и повече пари. Май от Синода взеха да си вярват много, като гледам каква активност се опитват да отчитат напоследък.
    Само, че къде е църквата, когато е наистина нужна? Да сте я срещнали случайно там, където е нужна благотворителност, милосърдие, помощ и ако сте я мернали - дали се е вяснала безвъзмездно? Голата истина е, че българаската православна църква е едно търговско дружество, което в момента се бори за ниша на пазара. Предлагат ни стоки и услуги с твърдо регламентирани цени, без търговски отстъпки за количество и сега рекламират иновирания си продукт "Вероучение".
    Не, не забравям единиците свети отци, измесени с цялата пасмина, които не са загърбили исконната същност на православието. И които с вяра носят расото, служейки с целия си живот на хората - на бедните, на страдащите, на тези, които са в нужда. Към тези хора - поклон.
    Но мястото на вероучението - в неделните училища. Родителите, които смятат за жизнена необходимост децата им да учат вероучение - да ги водят там, или да ги пратят да учат в Семинарията. Аз не желая главите на децата ми да бъдат пълнени с глупости.



Гласувай:
7



1. melodyti - Много правилно, пък и на човек не му е ...
25.09.2010 16:05
Много правилно, пък и на човек не му е нужно да влезе в църква за да се помоли на Господ. Да не говорим, че като реших да попитам в една от църквите във Варна, колко ще ми струва кръщенето на синът ми, ми казаха 77 лв на което аз направо се облещих. Да не говорим отделно, колко пари още искат за да снимаш с камера или фотоапарат и за куп други работи. Църквата стана толкова комерсиална, че няма на къде. Наистина е едно търговско дружество, което иска да печели на гърба на миряните. Да ама не са познали. Аз съм от хората, които от доста време не са стъпвали в църква, но чесно казано не ми и трябва. ЦЪРКВАТА НЕ Е БОГ И АЗ МИСЛЯ, ЧЕ ПРОСТО ТОЗИ КОЙТО Е ВЯРВАЩ НЕ МУ ТРЯВВА ЦЪРКВА ЗА ДА СЕ ОБЪРНЕ КЪМ СВЕВИШНИЯ И ДА ГО ПОЧИТА.

поздрави Тинка
цитирай
2. beaustranger - Приветствам те!
26.09.2010 01:40
Някой ден ще пиша и аз за поповете.
цитирай
3. osi4kata - стискам ти ръката.
26.11.2010 05:37
не деформирайте децата си с простотии.
цитирай
4. veselaj - Чудно как не са те оплюли. И аз писах ...
26.11.2010 11:17
Чудно как не са те оплюли. И аз писах по темата и ако знаеш какви коментари бяха...:))))
цитирай
5. dafili - Нека ме оплюят! Има какво още да кажа ...
08.12.2010 00:15
Нека ме оплюят! Има какво още да кажа по темата. Като дете се чудех защо дядо ми псува наред и попове и комунисти. И едните и другите много искат да ни казват какво да правим, как да живеем и най-вече какво да мислим. Ама свърши тая. За едните преди век, за другите преди 20 години.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dafili
Категория: Регионални
Прочетен: 36974
Постинги: 8
Коментари: 18
Гласове: 136
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930